Engelse vlag

Onze Purpose werkwijze

DE POTENTIE VAN BETEKENISVOL WERKEN

Purpose als kompas richting een succesvolle toekomst voor jouw organisatie

In een wereld waar klanten, medewerkers en stakeholders steeds meer waarde hechten aan authenticiteit en betekenis, onderscheidt jouw organisatie zich door een heldere en inspirerende missie. Of je nu aan de slag wilt met jullie roeping vanuit intrinsieke motivatie, (Employer) branding of de noodzaak om te voldoen aan de CSRD-verplichtingen, een duidelijk en betekenisvol doel maakt jouw organisatie aantrekkelijker als werkgever voor alle stakeholders, om te beginnen de medewerkers!

Bij The Purpose Company zijn we gespecialiseerd in het ontdekken, definiëren en integreren van deze Purpose in elk facet van jouw bedrijf. Samen zorgen we ervoor dat deze plaats in de samenleving van jouw organisatie onder jouw medewerkers duidelijk wordt en gaat leven, door deze te laten aansluiten op persoonlijke drijfveren én de dagdagelijkse praktijk. Het leidt tot een beter welzijn, een hogere mate van betrokkenheid en productiviteit (win-win-win). Purpose is de overtreffende trap van Passie!

Logo Purpose model
Scherm waar Purpose e-mailreeks op te zien is
MEER WETEN?

Schrijf je nu in voor onze gratis e-mailreeks 'In 10 dagen alles over Purpose'!

En leer meer over wat betekenisvol werken is én wat je kunt doen om dit in jouw organisatie te laten leven om de vele langdurige vruchten hiervan te plukken! 

THE PURPOSE COMPANY ROUTE & BUREAUMODEL

Onze aanpak voor het realiseren van een vitale, veerkrachtige en florerende organisatie

Bij The Purpose Company bieden we verschillende diensten aan die als een compleet traject of als losse componenten ingezet kunnen worden – volledig naar de wens en behoefte van jouw organisatie. Centraal in onze aanpak staan The Purpose Company Route en het Purpose Bureaumodel. 

Uit het Bureaumodel wordt duidelijk welke stappen we op hoofdlijnen kunnen nemen. We beginnen met de Purpose als kern, die leidt tot de (door)ontwikkeling van strategie, missie en visie. Hieruit volgt de internal en external story line van jullie organisatie, die de basis vormen voor de kernwaarden en klantbeloften. Op basis hiervan worden de medewerkersreis en de klantenreis vormgegeven, die uitgedragen worden door jullie medewerkers en resulteren in gewenste waarneembare houding en gedrag.

Purpose bureaumodel
Het cyclische werkmodel van The Purpose Company

The Purpose Company Route geeft weer hoe onze werkwijze in de praktijk gaat. Deze route staat niet gebeiteld in marmer – samen besluiten we welke interventies en diensten passen bij de organisatie en hoe er invulling wordt gegeven aan de route. Dit cyclische proces ziet er in hoofdlijnen als volgt uit:

DE PURPOSE FASES

Fase 1 & Fase 2 van het Purposetraject

De aanpak van The Purpose Company is op te delen in twee verschillende fases met elk hun eigen focus en bijpassende activeiten.

Fase 1: ontdekking en definitie
Fase 2: integratie en inspiratie
TESTIMONIALS

Wat anderen over The Purpose Company zeggen

5/5

“Voor een heldere en krachtige Employer Branding wilden wij bij de basis beginnen; de Purpose van Lankhorst. Wij hebben daarom The Purpose Company gevraagd om ons in dat proces te begeleiden. Edward en Tim hebben met veel enthousiasme onze diverse groep medewerkers door het proces meegenomen om een authentieke Purpose te vinden waar de Nederlandse organisatie zich in kan vinden. Met de Purpose als uitgangspunt kunnen we vanuit verbinding verder met een voor iedereen herkenbare Employer Branding.”

Petra Giesing
LANKHORST SNEEK
5/5

“We werken met Hans en Edward aan het beschrijven van onze cultuur en manieren om collega’s met elkaar verbonden te laten blijven. De invulling van Hans en Edward is heel concreet en werkt. Met veel energie krijgen we de begeleiding die ons verder helpt. Het was wel even wennen aan die energie en bijbehorende woorden als purpose, touch points en service concept. Maar er is alle ruimte voor onze ideeën, eigen woorden om onderwerpen te beschrijven en het aanpassen van programma’s. Echt maatwerk in overleg!”

Ilse Groesz
HOLLANDTPC
4/5

“Samen met Tim en Edward van The Purpose Company zijn we met een aantal ambassadeurs van MOS aan de slag gegaan om onze purpose vorm te geven. Na drie inspirerende workshops was de purpose daar! Mede dankzij de vakkundige begeleiding van Tim en Edward. En het mooie is, dat wij als ambassadeurs er door het proces inmiddels zo van doordrenkt zijn, dat het uitdragen van de purpose bij ons al bijna vanzelf gaat.”

Maasje Kerssies
MOS
Werknemers van Innergie
ONZE PARTNER INNERGIE

The Purpose Company & Innergie samen voor de betekeniseconomie

Onze vertrouwde partner Innergie werkt al 25 jaar met organisaties rondom thema’s als gastgerichtheid, teambuilding en belevenissen creëren, waar ze recht uit het hart mensen inspireren en meenemen in de beleveniseconomie. Nu de betekeniseconomie steeds meer vorm krijgt gaan ook wij een stap verder.

Wij vullen elkaar op diverse vlakken aan en we werken samen om de juiste invulling te geven aan de wensen van onze klanten. Een hele fijne en gewaardeerde partner!

CONTACT

Wil jij met Purpose aan de slag?

Wat ons bij The Purpose Company drijft is het samen toekomstbestendig ondernemen.

Neem gerust vrijblijvend contact met ons op, we verkennen graag samen met jou wat we voor je kunnen betekenen!

Handtekening The Purpose Company
Edward Haarmans

Na vele commerciële functies en het schrijven van een boek over geluk en Purpose, helpt Edward bedrijven met hun Purpose en de doorvertaling naar organisatorisch succes.

Hans Smith

Specialist in het creëren van superieure klantbelevingen en het in beweging brengen van mensen om klanten of gasten te binden aan een merk of organisatie.

Tim Horsten

Jarenlange ervaring in het verhogen van bedrijfs- continuïteit , borging, verduurzaming en sturing geven aan de hand van wetenschappelijk gevalideerd onderzoek.